كلية التربية بأسوان

منتدى كلية التربية بأسوان
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ازاي تكوني احلي بنت

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
صفاء الشاذلي



عدد المساهمات : 19
تاريخ التسجيل : 14/04/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: ازاي تكوني احلي بنت   الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 1:23 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اولا
ثانيا انا لقيت ان مفيش ولا موضوع في المنتدي قلت افتتح كلام وان شاء الله هتشوفوا مواضيييييييييييييييييييييييييييييييع كتير مني
اهم حاه ادخلوا المنتدي وضيفوله
ازاي بئه تكوني احلي بنت اهم حاجه النفسيهالنفسيه النفسيه
يعني ماما ضايقتك في البيت او بابا او اخواتك هيبان علي وشك
وعلي راي المثل علي وشك يبان او حتي الدكتور بتاعك في الكليه
المهم تاني حاجه اول ما تخرجي او تصحي من النوم او تلعبي في التراب اهم حاجه النظافه ثم النظافه ثم النظافه
ديه طبعا نصائح بدائيه اي طفل ممكن يقولهالك بس بجد فيه مواضيع جديده عن اختيار الكلابس وازاي تهتمي ببشرتك واخر موضه
استنوني اختكم في الله صفاء الشاذلي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الحسينى داود



عدد المساهمات : 4
تاريخ التسجيل : 19/05/2009
العمر : 49
الموقع : http://darelsalam.own0.com

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تكوني احلي بنت   الأربعاء أكتوبر 28, 2009 3:45 pm

الله على النصائح الجميلة

والى الامام دائما

وبالنجاخ ان شاء الله
[center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ازاي تكوني احلي بنت
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كلية التربية بأسوان :: عالم بنات×بنات :: ستايل-
انتقل الى: